Szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdések

Sajnos ebben nem tudunk neked segíteni.

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót (áfát), melynek mértéke 27%. A megrendelt termékeink árát és a szállítási költséget kiegyenlítheted bankkártyás fizetéssel vagy akár utánvéttel is.

A vásárlás után azonnal kapsz egy e-mailt, amelyben megtalálod a számládat és minden fontos infót. Ha az utánvétes vásárlást választod, akkor a termékek vételárát, a szállítási díjat átvételkor, a futárnak kell kifizetned.

A csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod,
ahol napközben elérhető vagy! Normál esetben a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged
egyeztetni a futárszolgálattal. Ha tudnak, segítenek.

Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy nincs garantált délelőtti – délutáni,
vagy konkrét időpontban kért kézbesítés. Akkor kérd a házhoz szállítást, ha biztos vagy benne hogy a megadott
címen leszel.
 Ha nem tudod, épp hol leszel a kézbesítés napján, akkor inkább válassz más kézbesítési módot,
például a Postapontokra történő szállítást, ahol a Neked megfelelő időpontban hozhatod el a megrendelt csomagod.

Kártyás fizetés esetén csak akkor indítjuk útnak a csomagodat, ha a fizetés sikeres volt és ezt a PayPal
vagy Otp Symple visszajelezte nekünk.

A feladott rendeléseket 2-4 munkanapon belül szállítjuk ki. Ha a termék valami miatt nincs készleten, vagy nem rendelhető
akkor egyeztetünk veled.

Ha logisztikai okok miatt az általad megrendelt termék nem elérhető, akkor további egyeztetés végett
hívunk téged a megadott telefonszámon.

A bankkártya adataidat nem ismerjük és nem is tároljuk. Az itt megadott bankkártya adataidat egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk a bankfióknak. Az internetes kártyás fizetés ma már olyan biztonságos, mintha egy boltban vásárolnál kártyával.

Semmit sem szeretnénk takargatni, ezért tételesen összeszedtük, miből áll össze a kiszállítási költség:

  • Szállítási díj: 1.567 Ft + áfa (Tartalmazza az utánvétkezelést, a kártyás fizetési lehetőséget, a kétszeri kézbesítés lehetőségét, a törékeny áruhoz az erősített csomagolást, a túlméretes árukezelést és az online csomagkövetést.)
  • A szállítási díjban benne van a csomagolás, a csomagkövetési és kártyás fizetési lehetőség.

A csomagodat az MPL futárszolgálat viszi ki neked, de a szállítást kérheted Postapontra vagy a saját címedre is.

A kiszállítást megelőző napon az MPL értesít téged, a csomagodhoz tartozó küldeményazonosító pedig az email címedre fog érkezni (egy ehhez hasonló kód lesz az azonosító: PBWM144478272). Erre kattintva a Magyar Posta Küldemény Nyomkövetés oldalára kerülsz, itt tudsz tájékozódni a csomagod aktuális helyzetéről.

Természetesen! A számlát elektronikus úton az e-mail címedre fogom elküldeni. Ha esetleg nem kapnád meg, csak küldj egy mailt és pótoljuk. Nagy ritkán előfordul, hogy elakad valahol az éterben.

A legérthetőbb érv mellette, hogy nem kell otthon várnod a csomagodat.
Mert országszerte 3000 átvételi ponton biztosítja neked a kényelmes és gondtalan csomagátvételt.
A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.

  • 51 Csomagautomata
  • 185 MOL PostaPont,
  • 273 Coop PostaPont
  • 2600 postai PostaPont

Bővebb infóért kattints ide!

Válaszd ki az autód típusát