Garanciával kapcsolatos kérdések
Először is ne aggódj, biztosan találunk valamilyen megoldást a problémádra! A lenti gombra kattintva küldj nekünk egy E-mailt, amire a lehető leghamarabb válaszolni fogunk.
Előre is köszönjük a türelmed!
- Ha használtad, beszerelted a terméket, akkor már tudsz élni az elállási jogoddal
- A termék és annak eredeti csomagolása nem lehet sérült.
- Utánvéttel nem tudjuk átvenni a visszaküldött csomagokat (ebben az esetben a visszaküldés költsége téged illet).
- A termék árát a banki folyószámládra fogjuk utalni.
- A visszaküldött terméket csak H-P 10:00-15:00 nyitvatartási időben tudunk átvenni
- helytelen tárolás miatti hibákra,
- a jármű vagy tartozékainak hibája,
- a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra,
- nem a rendeltetés szerinti célra használt termékek meghibásodására,
- baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,
- versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra
Természetesen van és fontos tudnod, hogy ezt nem kell megindokolnod. Egyszerűen azért, mert ehhez jogod van. Ebben az esetben a teljes vételárat megtérítjük neked (a visszaküldés költségét viszont nem tudjuk állni). Ha erre kerülne a sor, akkor írj nekünk egy e-mailt.
A visszaküldési cím: 1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 (Panel ház alja autóalkatrész)
Nagyon fontos: H-P 10:00-15:00 vagyunk a címen. A visszaküldött csomagot csak ez időn belül tudjuk átvenni.
Ha nem ez időn belül hozzák, vissza fog menni hozzád a csomag.
A termék(ek) árát utalni fogjuk. Kérlek, hogy utánvéttel semmi esetben se küldj vissza csomagot, mert nem vesszük át. Meg kell győződnünk róla, hogy a termék sértetlen és nem lett beszerelve.
Természetesen személyesen is visszahozhatod hétfőtől péntekig 10:00 és 15: 00 között. (Előtte mindenképpen egyeztessünk, mert nem mindig vagyunk nyitva)
A termékeinket úgy csomagoljuk be, hogy ez ne történhessen meg, de azért előfordulhatnak véletlenek.
Láthatóan sérült csomagot csak abban az esetben vegyél át a futártól, ha garanciális jegyzőkönyvet kérsz hozzá. Ha átveszed és utólag derül ki, hogy a csomagoláson belül a termék sérült és nincs meg ez a jegyzőkönyv, akkor sajnos nem tudjuk garanciában cserélni a szállítás közben megsérült terméket!
Ha be lett építve, szerelés közben törted el, láthatóan sérült, illetve ha karcos állapotban vagy hiányosan szeretnéd visszaadni.