Google:
4.9 csillag - 1281 véleményből
js_loader

Gyakori kérdések

Azt tapasztaljuk, hogy vannak rendszeresen felmerülő kérdések. Ezeket egy csokorba gyűjtve megválaszoltuk, hogy minél gyorsabban választ kaphass (ha pedig olyan kérdés merült fel benned, ami itt nem szerepel, akkor az oldal alján lévő űrlap kitöltésével felteheted nekünk).

A kérdéseket téma szerint kategóriákba rendeztük, hogy gyorsan megtaláld, ami érdekel.

Megrendelés leadása

  • 😒Sajnos ebben nem tudunk segíteni neked, azonban a webáruházat úgy raktuk össze, hogy könnyen megtaláld, amit keresel, így 0-24 órában tudsz rendelést leadni.
  • Ha mégis elakadsz, írj nekünk bátran.

Nem, nálunk nincs regisztráció.

Megrendelésedet csak a webáruházon keresztül tudod leadni. Telefonon és e-mailben nem veszünk fel rendeléseket

A webáruházban megtalálható termékek 98%-a raktárról elérhető és 2-3 munkanapon belül tudjuk elküldeni. A gyári alkatrészek rendelésre érkeznek 2-4 nap alatt. A webáruház nem kezel valós készlet információkat. Ha valami nem elérhető, azt a rendelés után a lehető leghamarabb sms-ben jelezzük feléd. Ez esetben a beszerzés kb. 4-6 munkanapot vesz igénybe.

Minden termékre egy év garanciád van.

Ha be lett építve, szerelés közben törted el, láthatóan sérült, illetve ha karcos állapotban vagy hiányosan szeretnéd visszaadni.

Igen. Amennyiben nem lett beépítve és nem használtad, nyugodtan visszahozhatod hozzánk. Le is tudod vásárolni vagy vissza tudjuk adni az árát. A csomag visszaküldéssel kapcsolatos infókat itt éred el.

Először is ne aggódj! Megoldjuk. Írj nekünk egy emailt. Ki is cserélhetjük vagy visszaküldést követően elutaljuk neked a termék árát.

Szoktunk-e hibázni? Sajnos néha igen, nagyon sok csomagot adunk fel. Ahhoz, hogy az árainkat alacsonyan tudjuk tartani, kis létszámmal dolgozunk, ezért néha-néha hibázunk. Ha valami nem lesz a csomagodba, először is nyugodj meg, írj egy üzenetet a info@autoalkatreszwebaruhaz.com email címünkre. Természetesen ingyen elküldjük a hiányzó alkatrészt.

Az oldalon lévő termékek 90%-ban elérhetőek készletről. Néha előfordul, hogy egy-egy termék valami miatt nem érhető el. Ha így lenne, erről email-ben tájékoztatunk. Ez esetben kb. 6-10 munkanap lesz a szállítási idő.

A visszaküldési cím: 1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 (Panel ház alja autóalkatrész) Nagyon fontos: H-P 10:00-15:00 vagyunk a címen. A visszaküldött csomagot csak ez időn belül tudjuk átvenni. Ha nem ez időn belül hozzák, vissza fog menni hozzád a csomag. A termék(ek) árát utalni fogjuk. Kérlek, hogy utánvéttel semmi esetben se küldj vissza csomagot, mert nem vesszük át. Meg kell győződnünk róla, hogy a termék sértetlen és nem lett beszerelve.

Garanciával kapcsolatos kérdések

Láthatóan sérült csomagot csak abban az esetben vegyél át a futártól, ha garanciális jegyzőkönyvet kérsz hozzá. Ha átveszed és utólag derül ki, hogy a csomagoláson belül a termék sérült és nincs meg ez a jegyzőkönyv, akkor sajnos nem tudjuk garanciában cserélni a szállítás közben megsérült terméket!
  • Ha használtad, beszerelted a terméket, akkor már tudsz élni az elállási jogoddal
  • A termék és annak eredeti csomagolása nem lehet sérült.
  • Utánvéttel nem tudjuk átvenni a visszaküldött csomagokat (ebben az esetben a visszaküldés költsége téged illet).
  • A termék árát a banki folyószámládra fogjuk utalni.
  • A visszaküldött terméket csak H-P 10:00-15:00 nyitvatartási időben tudunk átvenni
A webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Amennyiben az átvett árucikk hibás, kicseréljük, amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat, és fuvardíjat visszafizetjük. Az árucikk garanciális cseréjéhez a termékhez kapott számla ( ez mindig a rendelkezésedre áll, az E-számla fiókomból bármikor pótolható), valamint a beszerelő műhely által adott számla és szakvélemény szükséges. A megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Beszerelés előtt meg kell róla győződni, hogy a rendelt termék  megegyezik -e a cserélendő alkatrésszel. Láthatóan beszerelt, sérült csomagolású, szennyeződött alkatrészt nem áll módunkban cserélni. Cégünk az általa eladott termékekre 12 hónap jótállást vállal. A jótállási és szavatossági idő kezdete a számla dátuma, és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár. Autóalkatrész esetében a jótállási és szavatossági igény csak akkor érvényesíthető, amennyiben azt átlagos használati körülmények között üzemeltetik, valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat, továbbá a gyártó előírásait betartják. Jótállási és szavatossági igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő beszerelés igazolása. A jótállási igény elbírálását minden esetben az adott márka magyarországi képviseletének szakemberei végzik. A jótállási és szavatossági igény nem érvényesíthető:
  • helytelen tárolás miatti hibákra,
  • a jármű vagy tartozékainak hibája,
  • a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra,
  • nem a rendeltetés szerinti célra használt termékek meghibásodására,
  • baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,
  • versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
Az alábbi címen letölthető : http://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300151.kor

Természetesen van és fontos tudnod, hogy ezt nem kell megindokolnod. Egyszerűen azért, mert ehhez jogod van. Ebben az esetben a teljes vételárat megtérítjük neked (a visszaküldés költségét viszont nem tudjuk állni). Ha erre kerülne a sor, akkor írj nekünk egy e-mailt.

A visszaküldési cím: 1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 (Panel ház alja autóalkatrész) Nagyon fontos: H-P 10:00-15:00 vagyunk a címen. A visszaküldött csomagot csak ez időn belül tudjuk átvenni. Ha nem ez időn belül hozzák, vissza fog menni hozzád a csomag. A termék(ek) árát utalni fogjuk. Kérlek, hogy utánvéttel semmi esetben se küldj vissza csomagot, mert nem vesszük át. Meg kell győződnünk róla, hogy a termék sértetlen és nem lett beszerelve. Természetesen személyesen is visszahozhatod hétfőtől péntekig 10:00 és 15: 00 között. (Előtte mindenképpen egyeztessünk, mert nem mindig vagyunk nyitva)
A termékeinket úgy csomagoljuk be, hogy ez ne történhessen meg, de azért előfordulhatnak véletlenek. Láthatóan sérült csomagot csak abban az esetben vegyél át a futártól,  ha garanciális jegyzőkönyvet kérsz hozzá. Ha átveszed és utólag derül ki, hogy a csomagoláson belül a termék sérült  és nincs meg ez a jegyzőkönyv, akkor  sajnos nem tudjuk garanciában cserélni a szállítás közben megsérült terméket!

Ha be lett építve, szerelés közben törted el, láthatóan sérült, illetve ha karcos állapotban vagy hiányosan szeretnéd visszaadni.

Szállítással, fizetéssel kapcsolatos egyéb kérdések

Sajnos ebben nem tudunk neked segíteni.

  • A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót (áfát), melynek mértéke 27%. A megrendelt termékeink árát és a szállítási költséget kiegyenlítheted bankkártyás fizetéssel vagy akár utánvéttel is.
  • A vásárlás után azonnal kapsz egy e-mailt, amelyben megtalálod a számládat és minden fontos infót. Ha az utánvétes vásárlást választod, akkor a termékek vételárát, a szállítási díjat átvételkor, a futárnak kell kifizetned.
A részletes szállítási és fizetési információkat itt találod.

A csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy! Normál esetben a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal. Ha tudnak, segítenek.

Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy nincs garantált délelőtti – délutáni, vagy konkrét időpontban kért kézbesítés. Akkor kérd a házhoz szállítást, ha biztos vagy benne hogy a megadott címen leszel. Ha nem tudod, épp hol leszel a kézbesítés napján, akkor inkább válassz más kézbesítési módot, például a Postapontokra történő szállítást, ahol a Neked megfelelő időpontban hozhatod el a megrendelt csomagod.

Kártyás fizetés esetén csak akkor indítjuk útnak a csomagodat, ha a fizetés sikeres volt és ezt a PayPal vagy Otp Symple visszajelezte nekünk. A feladott rendeléseket 2-4 munkanapon belül szállítjuk ki. Ha a termék valami miatt nincs készleten, vagy nem rendelhető akkor egyeztetünk veled. Ha logisztikai okok miatt az általad megrendelt termék nem elérhető, akkor további egyeztetés végett hívunk téged a megadott telefonszámon.
A bankkártya adataidat nem ismerjük és nem is tároljuk. Az itt megadott bankkártya adataidat egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk a bankfióknak. ✅ Válaszd az online kártyás fizetést és spórold meg az utánvét kezelési költségedet!✅ – A weboldalunk SSL titkosított, senki sem férhet hozzá a bankkártyád adataihoz. – A bankkártyád adatait az OTP Simple tárolja.

A csomagodat az MPL , a GLS, a Foxpost vagy a Fáma futárszolgálat szállítja el hozzád. Ha Postapontra kérted azt az MPL szállítja ki.

A kiszállítást megelőző napon a futárcég értesít téged, a csomagodhoz tartozó küldeményazonosító pedig az email címedre fog érkezni (egy ehhez hasonló kód lesz az azonosító: PBWM144478272). Erre kattintva a Küldemény Nyomkövetés oldalára kerülsz, itt tudsz tájékozódni a csomagod aktuális helyzetéről.

  •  A túlméretes (futárszolgálatoknál amorfnak nevezett) termékek házhozszállítása bruttó 2.990 ft. Ide tartozik minden 60 cm-nél hosszabb: Kipufogódob, küszöb, taposólemez, katalizátor, komplett sárvédő. Ezen termékek estén a GLS szállítás nem lesz elérhető az oldalon. (50.000 ft felett ingyen küldjük.)
  • GLS szállítások bruttó 2.495 ft. (50.000 ft felett Ingyen küldjük.)
  • Utánvét kezelési költség 3.500-20.000 Ft- ig bruttó 600 Ft, 20.000 Ft felett bruttó 750 Ft.
  • A „Postapontra” történő szállítás 990 Ft -os szállítási alapdíja + bruttó 2.300 Ft logisztikai költséggel egészül ki és csak online bankkártyás fizetés esetén választható.

Természetesen! A számlát elektronikus úton az e-mail címedre fogom elküldeni. Ha esetleg nem kapnád meg, csak küldj egy mailt és pótoljuk. Nagy ritkán előfordul, hogy elakad valahol az éterben.

Vedd át csomagod a hozzád legközelebb eső GLS CsomagPonton vagy CsomagAutomatában!

Jelenleg több, mint

  • 1000 GLS CsomagPont és mintegy
  • 1500 GLS Automata áll rendelkezésre,

ahol mindenki kényelmesen, a saját időbeosztásához igazítva adhatja fel és veheti át a csomagját. Az átadópontok száma folyamatosan bővül!

  • Postán maradó csomag a Magyar Posta újszerű csomagkézbesítési szolgálatatása. A csomagodat nem házhoz viszik, hanem az ország bármelyik Postájába, ahol személyesen a nyitvatartási időn belül veheted át a csomagodat.
  • PostaPont. A kézbesítés időpontja: átvételi pont nyitva tartásának függvényében (MOL benzinkúton lévő PostaPont napi 24, a COOP és MediaMarkt PostaPontok többsége napi 12 órában tart nyitva)

Mert országszerte 3000 átvételi ponton biztosítja neked a kényelmes és gondtalan csomagátvételt.
A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.

  • 51 Csomagautomata
  • 185 MOL PostaPont,
  • 273 Coop PostaPont
  • 2600 postai PostaPont

Bővebb infóért kattints ide!

Ha még maradtak kérdeseid írj nekünk az alábbi email címre.

info@autoalkatreszwebaruhaz.com
(Az esetek 99%-ában legkésőbb a következő munkanapon válaszolni szoktunk.)

😉 Már több mint 236.000 Suzukist tettünk boldoggá. Reméljük, a következő csomagot neked készítjük össze.

Zsolt Nagy-László
Zsolt Nagy-László
Gyors , pontos szállítás, csomagolás és a termékek az ismertetésnek megfelelő minőségűek! Ablaktörlő lapát, csomagtartó gumiszőnyeg! Hátrány egyelőre a kevés választék a kiegészítőkből! Én vennék pld valamilyen kompatibilis első és hátsó jó minőségű sárvédő gumiszetett az Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid autómra mert az eredetit a márkaszervizek aranyáron adják ! De egyelőre nem találtam max Temus de az gagyinak tűnik! Hogy miért? mert a tapasztalataim szerint, ha fel vannak szerelve akkor a 20- 22 éves autók sárvédő ívje és a küszöb körül sem lesz korrodált a sok apró kavics, homokszem felverődés miatt! Lásd pld Opel Astra G sorozat "
Timi
Timi
"Könnyen kezelhető és praktikus weboldal, gyors kiszállítás, jó minőségű termék:-)"
Pál Képes
Pál Képes
"A vásárolt alkatrészt beépítettem, remekül működik. Köszönöm a hatékony ügyintézést és a névnapi jó kívánságot. Jó szívvel ajánlom az önök üzletét mindenkinek."
Gábor Erdei
Gábor Erdei
"A megrendelt alkatrészeket hiánytalanul és gyorsan megkaptam. Volt egy kis eltérés, az egyik alkatrész nem a megrendelt autóhoz való volt, de amit külön díjazok hogy villám gyorsan reagáltatok a tévedésre és minden probléma nélkül ki lett cserélve a megfelelő alkatrészre. Csak ajánlani tudlak benneteket minden suzukisnak, az árak korrektek könnyen meglehet találni a keresett alkatrészeket. Én továbbra is tőletek vásárolok és csak ajánlani tudlak benneteket mindenkinek. És köszönöm a plusz ajándékot."
Csaba Soltész
Csaba Soltész
"Gyors, pontos kisszállítás. Kedvező árak."
Imre Kálmán
Imre Kálmán
"A szállítás pontos és gyors volt. A rendelt áru kiváló és jó ár érték köszönet a webáruház minden dolgozólának."
Richárd Biró
Richárd Biró
"Gyorsaság, pontosság, kiváló "
Marianna Süveges
Marianna Süveges
"Nagyon jó webáruház,minden megtalálható az autóhoz.Gyorsak,segítőkészek, tökéletes a kommunikáció.Ajánlom mindenkinek!"
Gabor David
Gabor David
Nagyon egyszerűen kezelhető webshop, gyorsan megtaláltam az alkatrészt, jó minőségű, gyorsan megkaptam. Legközelebb is innen fogok rendelni.
Csaba Santosi
Csaba Santosi
"Nagyon korrekt gyors ügyintézés. Segítőkész, magasan képzett csapat! Hatalmas árukészlet, baráti áron! Bátran ajánlom mindenkinek! Üdvözlettel: Sántosi Csaba"
js_loader
Úgy látom először jársz itt!

Van egy üdvözlőajándékunk :-)

Ennyi ideig tudod még átvenni.

Perc
Másodperc