GYIK2018-12-18T07:55:10+00:00

Nem, telefonon nem veszünk fel rendeléseket.
Rendelésedet a webáruházon keresztül, vagy email-ben tudod leadni.

NEM!
Szeretném megkönnyíteni a rendelésed leadást, ezért a rendelést nem kötöttem regisztrációhoz.
Egyszerűen csak pakold a kosárba, amire szükséged van, majd kattints a kosár mellett a pénztár feliratra.
Ezt követően kérem csak el a szállítási, és ha van a számlázási adataidat.
Ha kaptál tőlem kedvezményre jogosító KUPON-kódot, azt is itt kell majd megadnod.

Rendelésedet a webáruházon keresztül, vagy e-mailben tudod leadni.

Rendelés menete 8 lépésben, könnyedén >>>Kattints ide

A legegyszerűbb verzió, ha előtte kérsz tőlem >>>> egy árajánlatot itt 
Ha mégis te magad rendeled és hibázol arra is van megoldás 🙂

A tévesen megrendelt termékek árát csak abban az esetben térítjük meg, ha sérülésmentesen és hiánytalanul kerülnek vissza hozzánk.
A légterelők nagyon sérülékenyek, speciális csomagolást igényelnek, hogy szállítás közben ne sérüljenek.

A bolt átvételi pont, nem vagyunk mindig nyitva.
H-CS 10:00-16:00 tudjuk átvenni a csomagot.
Ez esetben javaslom, hogy futárcéggel küldd vissza, ha a Magyar Postával küldöd, kérlek mindenképpen gondoskodj róla, hogy a megadott időpontban hozzák, mert nem tudunk értesítőkkel a postára menni….

Amennyiben sérülés mentesen és hiánytalanul kerül vissza hozzánk, akkor az általad megadott bankszámlaszámra utaljuk el neked a termék árát, vagy a megfelelőre cseréljük ki, amelyiket szeretnéd:)
Utánvéttel nem veszünk át visszaküldött csomagokat!

A webáruházban megtalálható termékek 90%-át a rendeléstől számított 2-3 munkanapon belül tudjuk elküldeni. A webáruház nem kezel valós készletinformációkat, az importőr nem küld modemen adatot. Ha valami nem elérhető, azt a rendelés után a lehető leghamarabb    sms-ben jelezzük.
Ez esetben a beszerzés kb. 10 munkanapot vesz igénybe.

A bankkártya adataidat nem ismerjük és nem is tároljuk.
Az itt megadott bankkártya adataidat egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk a bankfióknak.
Az internetes kártyás fizetés ma már olyan biztonságos, mintha egy boltban vásárolnál kártyával.

A csomagod gyors és biztonságos szállításáról az MPL futárszolgálat gondoskodik.
Hétköznap 09:00-17:00 óra fogja kiszállítani a rendeléskor megadott címre, vagy választott Posta Pontra.

Szoktunk-e hibázni? Sajnos néha igen, nagyon sok csomagot adunk fel.
Ahhoz, hogy az árainkat alacsonyan tudjuk tartani, kis létszámmal dolgozunk, ezért néha-néha hibázunk.
Ha valami nem lesz a csomagodba, először is nyugodj meg, írj egy üzenetet a nemet.sandor@autoalkatreszwebaruhaz.com email címünkre.
Természetesen ingyen elküldjük a hiányzó alkatrészt.

Rendelést követően, ha a termék készletről elérhető 2-4 munkanap alatt juttatom el hozzád a megrendelt termékeket.
Ha személyes átvételt választottál, a rendelést követő 1-2 munkanapon belül küldöm neked az sms-t, az átvétellel
kapcsolatban.

Javaslom a bankkártyás vagy az utánvétes fizetést, átutalás esetén legalább 1 munkanappal több időt vesz igénybe.

Az oldalon lévő termékek 90%-ban elérhetőek készletről.
Ha az általad rendelt termék valami miatt éppen nem érhető el, akkor sms-ben, vagy telefonon foglak tájékoztatni erről.
A rendelést követően. Ez esetben kb + 6-10 munkanap lesz a szállítási idő.

Természetesen!
A számlát elektronikus úton az email címedre fogom elküldeni.
Bankkártyás és utánvétes fizetés esetén, rendelésed leadása után 10 percen belül, (bankkártyás fizetés esetén, csak ha sikeres) fogod megkapni tőlünk a rendeléskor megadott adataidra kiállított ÁFA-s számlát.
Ha átutalást választottál, miután az összeg beérkezett, és feldolgoztuk, csak ezt követően kapod meg a számládat.
Személyes átvétel esetén, a boltban fogom kiállítani neked a számlát.

A törvényben meghatározott időn túl is! Igen!
Ha nem sérült, megvan a doboza, nem lett beépítve, akkor visszaveszem tőled akár fél év múlva is.
Csak jelezd, hogy mégsem kell, megoldom .

Természetesen van!
Minden termékre egy év garancia van.
Nem baj, ha nincs meg az általam küldött számlád, én ezt bármikor elő tudom keresni az online www.szamlazz.hu fiókomból.

Ha be lett építve.
Ha szerelés közben törted el.
Ha láthatóan sérült, karcos állapotban vagy hiányosan szeretnéd vissza adni.

Suzuki alkatrészek blog

A szűrők cseréjének fontosságáról

A szűrők cseréjének fontosságáról

Autónkban több szűrő is

Mit tehetünk az állandóan szemünk elé hulló Suzuki Ignis napellenzővel?

Mit tehetünk az állandóan szemünk elé hulló Suzuki Ignis

Mennyit költsek Suzuki autóalkatrészre, és milyen minőséget válasszak?

Mennyit költsek Suzuki alkatrészre
és milyen minőséget válasszak?

Suzuki Ignis kuplungszett. Neked kellett már cserélni?

Suzuki Ignis kuplungszett. Neked kellett már cserélni?

Suzuki Ignis toronycsapágy és toronygumi – érdemes-e mindkettőt egyszerre cserélni?

Suzuki Ignis toronycsapágy és toronygumi – érdemes-e mindkettőt egyszerre

Suzuki Swift: valóban elnyűhetetlen?

Suzuki Swift: valóban elnyűhetetlen?

A Suzuki Swift vételárát

Suzuki féktárcsa és fékbetét: mikor és hogyan érdemes őket cserélni?

Féktárcsa és fékbetét: mikor és hogyan érdemes őket cserélni?

Gyújtógyertya cseréje: mikor szükséges és hogyan csináljuk?

Gyújtógyertya cseréje: mikor szükséges és hogyan csináljuk?

Attól

Néhány szó a problémás Ignis-alkatrészekről

Néhány szó a problémás Ignis-alkatrészekről.

A Suzuki Ignis-ek

Suzuki Ignis csomagtér-ajtó kilincs: letört már, vagy csak le fog törni?

Suzuki Ignis csomagtér-ajtó kilincs: letört már, vagy csak le