GARANCIA, CSOMAGÁTVÉTEL - Autoalkatreszekwebaruhaz.hu
GARANCIA, CSOMAGÁTVÉTEL2018-06-06T13:57:45+00:00

Először is, ne aggódj, biztosan találunk megoldást a problémádra!
Kérlek, hogy jelezd nekünk, miben lehetünk a segítségedre.

REKLAMÁCIÓM ELKÜLDÉSE

Címzett: Német Sándor
Visszaküldési cím:  1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 között ( Alkatrész átvételi pont, panel ház alja )

Kérlek figyelj, csak itt veszek át csomagot, ebben az időpontban >>H-CS 10:00-16:00
Kérlek ezt vedd figyelembe!  Magyar Posta által bedobott értesítőket nem tudjuk kezelni!

Házhoz szállítás díjfizetésének módja
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. Készpénzben, és kártyával is fizethetsz.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát elektronikus úton küldjük ki. Az elállási jogról szóló tájékoztatót az Á.SZ.F tartalmazza, és Pdf formátumban letölthető.
Láthatóan sérült csomagolású terméket csak akkor vegyél át, ha garanciális jegyzőkönyvet íratsz a futárszolgálat munkatársával.
A sérült terméket csak ebben ez esetben áll módunkban cserélni.
Ha sérült, jelezd neki hogy nyissa ki a csomagot, hogy meg tudd nézni. Ha mégsem sérült csak a doboz, akkor vedd át, ha valami megsérült
kérd a  jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Ez esetben mi újra elküldjük neked.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni, sajnos mi is csak akkor tudunk náluk reklamálni, ha ez meg van.
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kérlek csak abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ezt ki tudod fizetni a futárnak.
A webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Amennyiben az átvett árucikk hibás, kicseréljük, amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat, és fuvardíjat visszafizetjük. Az árucikk garanciális cseréjéhez a termékhez kapott számla ( ez mindig a rendelkezésedre áll, az E-számla fiókomból bármikor pótolható), valamint a beszerelő műhely által adott számla és szakvélemény szükséges.
A megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak.
Beszerelés előtt meg kell róla győződni, hogy a rendelt termék  megegyezik -e a cserélendő alkatrésszel.
Láthatóan beszerelt, sérült csomagolású, szennyeződött alkatrészt nem áll módunkban cserélni.
Cégünk az általa eladott termékekre 12 hónap jótállást vállal. A jótállási és szavatossági idő kezdete a számla dátuma, és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár.
Autóalkatrész esetében a jótállási és szavatossági igény csak akkor érvényesíthető, amennyiben azt átlagos használati körülmények között üzemeltetik, valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat, továbbá a gyártó előírásait betartják. Jótállási és szavatossági igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő beszerelés igazolása.
A jótállási igény elbírálását minden esetben az adott márka magyarországi képviseletének szakemberei végzik.
A jótállási és szavatossági igény nem érvényesíthető:
  • helytelen tárolás miatti hibákra,
  • a jármű vagy tartozékainak hibája,
  • a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra,
  • nem a rendeltetés szerinti célra használt termékek meghibásodására,
  • baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,
  • versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
Az alábbi címen letölthető : http://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300151.kor