Garanciával kapcsolatos kérdések

Először is ne aggódj, biztosan találunk valamilyen megoldást a problémádra!

Láthatóan sérült csomagot csak abban az esetben vegyél át a futártól, ha garanciális jegyzőkönyvet kérsz hozzá. Ha átveszed és utólag derül ki, hogy a csomagoláson belül a termék sérült és nincs meg ez a jegyzőkönyv, akkor sajnos nem tudjuk garanciában cserélni a szállítás közben megsérült terméket!

  • Ha használtad, beszerelted a terméket, akkor már tudsz élni az elállási jogoddal
  • A termék és annak eredeti csomagolása nem lehet sérült.
  • Utánvéttel nem tudjuk átvenni a visszaküldött csomagokat (ebben az esetben a visszaküldés költsége téged illet).
  • A termék árát a banki folyószámládra fogjuk utalni.
  • A visszaküldött terméket csak H-P 10:00-15:00 nyitvatartási időben tudunk átvenni

A webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Amennyiben az átvett árucikk hibás, kicseréljük, amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat, és fuvardíjat visszafizetjük. Az árucikk garanciális cseréjéhez a termékhez kapott számla ( ez mindig a rendelkezésedre áll, az E-számla fiókomból bármikor pótolható), valamint a beszerelő műhely által adott számla és szakvélemény szükséges.

A megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Beszerelés előtt meg kell róla győződni, hogy a rendelt termék  megegyezik -e a cserélendő alkatrésszel. Láthatóan beszerelt, sérült csomagolású, szennyeződött alkatrészt nem áll módunkban cserélni.

Cégünk az általa eladott termékekre 12 hónap jótállást vállal. A jótállási és szavatossági idő kezdete a számla dátuma, és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár.

Autóalkatrész esetében a jótállási és szavatossági igény csak akkor érvényesíthető, amennyiben azt átlagos használati körülmények között üzemeltetik, valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat, továbbá a gyártó előírásait betartják. Jótállási és szavatossági igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő beszerelés igazolása.

A jótállási igény elbírálását minden esetben az adott márka magyarországi képviseletének szakemberei végzik.
A jótállási és szavatossági igény nem érvényesíthető:

  • helytelen tárolás miatti hibákra,
  • a jármű vagy tartozékainak hibája,
  • a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra,
  • nem a rendeltetés szerinti célra használt termékek meghibásodására,
  • baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,
  • versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
Az alábbi címen letölthető : http://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300151.kor

Természetesen van és fontos tudnod, hogy ezt nem kell megindokolnod. Egyszerűen azért, mert ehhez jogod van. Ebben az esetben a teljes vételárat megtérítjük neked (a visszaküldés költségét viszont nem tudjuk állni). Ha erre kerülne a sor, akkor írj nekünk egy e-mailt.

A visszaküldési cím: 1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 (Panel ház alja autóalkatrész)
Nagyon fontos: H-P 10:00-15:00 vagyunk a címen. A visszaküldött csomagot csak ez időn belül tudjuk átvenni.
Ha nem ez időn belül hozzák, vissza fog menni hozzád a csomag.

A termék(ek) árát utalni fogjuk. Kérlek, hogy utánvéttel semmi esetben se küldj vissza csomagot, mert nem vesszük át. Meg kell győződnünk róla, hogy a termék sértetlen és nem lett beszerelve.

Természetesen személyesen is visszahozhatod hétfőtől péntekig 10:00 és 15: 00 között. (Előtte mindenképpen egyeztessünk, mert nem mindig vagyunk nyitva)

A termékeinket úgy csomagoljuk be, hogy ez ne történhessen meg, de azért előfordulhatnak véletlenek.

Láthatóan sérült csomagot csak abban az esetben vegyél át a futártól,  ha garanciális jegyzőkönyvet kérsz hozzá. Ha átveszed és utólag derül ki, hogy a csomagoláson belül a termék sérült  és nincs meg ez a jegyzőkönyv, akkor  sajnos nem tudjuk garanciában cserélni a szállítás közben megsérült terméket!

Ha be lett építve, szerelés közben törted el, láthatóan sérült, illetve ha karcos állapotban vagy hiányosan szeretnéd visszaadni.

Az alábbi űrlap kitöltésével és elküldésével felveheted velünk a kapcsolatot, hogy segítsünk megoldani a problémádat:

Kérlek add meg az email címed!
Kérlek add meg a keresztneved.
Miben segíthetünk? Válassz!

Mivel gyári alkatrészt keresel, szükséges tudnunk az autód alváz és motorszámát.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérlek válaszd ki a listából, hogy segíthessek Neked!
Írd ide a keresett alkatrészt.
Írd ide a keresett terméket.

Először is elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Azon leszünk, hogy a lehető leghamarabb megoldjuk. Nyugodj meg, biztosan találunk valamilyen számodra kedvező megoldást!

Miben tudok segíteni ? Írd ide!

Most lépj be az e-mail fiókodba!
A számlát a rendelés után 2-5 percen belül küldjük a rendeléskor megadott e-mail címre.

Személyes átvétel esetén csak az átvételi ponton fogjuk kiállítani a számládat. Keress rá a küldő e-mail címünkre: nemet.sandor@autoalkatreszwebaruhaz.com  és nézd meg, hogy milyen tartalmú levelek érkeztek tőlünk. (Nem jellemző, de előfordulhat, hogy levelünk a spam, kéretlen vagy promóciók mappába érkezik, ezért ezt is ellenőrizd). A számlát a levélben található linkre kattintva tudod letölteni.
 

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Most lépj be az e-mail fiókodba!
A rendelés visszaigazolást a megrendelés után 2-5 percen belül küldjük a rendeléskor megadott e-mail címre

Keress rá a küldő e-mail címünkre: nemet.sandor@autoalkatreszwebaruhaz.com  és nézd meg, hogy milyen tartalmú levelek érkeztek tőlünk. (Nem jellemző, de előfordulhat, hogy levelünk a spam, kéretlen vagy promóciók mappába érkezik, ezért ezt is ellenőrizd).

Ha nem találsz ilyen levelet, akkor 3 probléma lehetséges.

1.) Rendeléskor elírtad az e-mail címedet, ezért téves címre küldte ki a rendszer a visszaigazolást és a    számlát. (Ez nagyon gyakran előfordul)
2.) Bepakoltál mindent a kosaradba, de nem véglegesítetted a rendelésed. Sajna ez még nem éles rendelés, ezért ezt mi nem látjuk.
3.) A visszaigazoló levelünk az e-mail fiókod spam, kéretlen vagy promóciók mappájába érkezett:( Nem jellemző, de azért ezt is ellenőrizd.

Kérlek válassz!
Add meg az adatokat, hogy utána nézhessünk a rendelésednek
Add meg a rendelési számot!
Melyik alkatrészt lett elcserélve?
Írd ide a hiányzó alkatrész nevét!
Kérlek fogadd el az általános szerződési feltételeket.

Mi is utáljuk a spamet. Bármikor egy kattintással leiratkozhatsz!