Láthatóan sérült csomagot csak abban az esetben vegyél át a futártól, ha garanciális jegyzőkönyvet kérsz hozzá. Ha átveszed és utólag derül ki, hogy a csomagoláson belül a termék sérült és nincs meg ez a jegyzőkönyv, akkor sajnos nem tudjuk garanciában cserélni a szállítás közben megsérült terméket!
- Ha használtad, beszerelted a terméket, akkor már tudsz élni az elállási jogoddal
- A termék és annak eredeti csomagolása nem lehet sérült.
- Utánvéttel nem tudjuk átvenni a visszaküldött csomagokat (ebben az esetben a visszaküldés költsége téged illet).
- A termék árát a banki folyószámládra fogjuk utalni.
- A visszaküldött terméket csak H-P 10:00-15:00 nyitvatartási időben tudunk átvenni
A webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Amennyiben az átvett árucikk hibás, kicseréljük, amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat, és fuvardíjat visszafizetjük.
Az árucikk garanciális cseréjéhez a termékhez kapott számla ( ez mindig a rendelkezésedre áll, az E-számla fiókomból bármikor pótolható), valamint a beszerelő műhely által adott számla és szakvélemény szükséges. A megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Beszerelés előtt meg kell róla győződni, hogy a rendelt termék megegyezik -e a cserélendő alkatrésszel.
Láthatóan beszerelt, sérült csomagolású, szennyeződött alkatrészt nem áll módunkban cserélni. Cégünk az általa eladott termékekre 12 hónap jótállást vállal. A jótállási és szavatossági idő kezdete a számla dátuma, és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár. Autóalkatrész esetében a jótállási és szavatossági igény csak akkor érvényesíthető, amennyiben azt átlagos használati körülmények között üzemeltetik, valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat, továbbá a gyártó előírásait betartják. Jótállási és szavatossági igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő beszerelés igazolása. A jótállási igény elbírálását minden esetben az adott márka magyarországi képviseletének szakemberei végzik. A jótállási és szavatossági igény nem érvényesíthető:
- helytelen tárolás miatti hibákra,
- a jármű vagy tartozékainak hibája,
- a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra,
- nem a rendeltetés szerinti célra használt termékek meghibásodására,
- baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,
- versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról