Gyakori kérdések

Azt tapasztaljuk, hogy vannak rendszeresen felmerülő kérdések. Ezeket egy csokorba gyűjtve megválaszoltuk, hogy minél gyorsabban választ kaphass (ha pedig olyan kérdés merült fel benned, ami itt nem szerepel, akkor az oldal alján lévő űrlap kitöltésével felteheted nekünk).

A kérdéseket téma szerint kategóriákba rendeztük, hogy gyorsan megtaláld, ami érdekel.

Megrendelés leadása

Telefonon adhatok le megrendelést?

Sajnos nem. Rendelésedet csak a webáruházon keresztül tudod leadni.

Regisztrálnom kell a rendeléshez?

Nem, nálunk nincs regisztráció.

Hogyan adhatok le rendelést a webshopban?

Megrendelésedet csak a webáruházon keresztül tudod leadni. Telefonon és e-mailben nem veszünk fel rendeléseket

A termékek készleten vannak?

A webáruházban megtalálható termékek 98%-a raktárról elérhető és 2-3 munkanapon belül tudjuk elküldeni. A gyári alkatrészek rendelésre érkeznek 2-4 nap alatt. A webáruház nem kezel valós készlet információkat. Ha valami nem elérhető, azt a rendelés után a lehető leghamarabb sms-ben jelezzük feléd. Ez esetben a beszerzés kb. 4-6 munkanapot vesz igénybe.

Van a termékekre garancia?

Minden termékre egy év garanciád van

Milyen esetben nem lehet cserélni a terméket?

Ha be lett építve, szerelés közben törted el, láthatóan sérült, illetve ha karcos állapotban vagy hiányosan szeretnéd visszaadni.

Vissza tudom vinni a terméket, ha mégsincs rá szükségem?

Igen. Amennyiben nem lett beépítve és nem használtad, nyugodtan visszahozhatod hozzánk. Le is tudod vásárolni vagy vissza tudjuk adni az árát. A csomag visszaküldéssel kapcsolatos infókat itt éred el.

Mit tehetek, ha nem a nekem való terméket rendeltem meg?

Először is ne aggódj! Megoldjuk. Írj nekünk egy emailt. Ki is cserélhetjük vagy visszaküldést követően elutaljuk neked a termék árát.

Mi történik, ha hiányzik valami a csomagomból?

Szoktunk-e hibázni? Sajnos néha igen, nagyon sok csomagot adunk fel. Ahhoz, hogy az árainkat alacsonyan tudjuk tartani, kis létszámmal dolgozunk, ezért néha-néha hibázunk. Ha valami nem lesz a csomagodba, először is nyugodj meg, írj egy üzenetet a info@autoalkatreszwebaruhaz.com email címünkre. Természetesen ingyen elküldjük a hiányzó alkatrészt.

Mire számítsak, ha a megrendelt termék nincs készleten?

Az oldalon lévő termékek 90%-ban elérhetőek készletről. Néha előfordul, hogy egy-egy termék valami miatt nem érhető el. Ha így lenne, erről email-ben tájékoztatunk. Ez esetben kb. 6-10 munkanap lesz a szállítási idő.

Ha mégsem kell a termék hová tudom majd visszaküldeni a csomagomat?

A visszaküldési cím: 1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 (Panel ház alja autóalkatrész)
Nagyon fontos: H-P 10:00-15:00 vagyunk a címen. A visszaküldött csomagot csak ez időn belül tudjuk átvenni.
Ha nem ez időn belül hozzák, vissza fog menni hozzád a csomag.

 

A termék(ek) árát utalni fogjuk. Kérlek, hogy utánvéttel semmi esetben se küldj vissza csomagot, mert nem vesszük át. Meg kell győződnünk róla, hogy a termék sértetlen és nem lett beszerelve.

Fizetés, szállítás

Személyes átvételre van lehetőségem?

Sajnos ebben nem tudunk neked segíteni.

Milyen fizetési feltételekkel számoljak?

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót (áfát), melynek mértéke 27%. A megrendelt termékeink árát és a szállítási költséget kiegyenlítheted bankkártyás fizetéssel vagy akár utánvéttel is.

 

A vásárlás után azonnal kapsz egy e-mailt, amelyben megtalálod a számládat és minden fontos infót. Ha az utánvétes vásárlást választod, akkor a termékek vételárát, a szállítási díjat átvételkor, a futárnak kell kifizetned.

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?

A részletes szállítási és fizetési információkat itt találod.

Hány órakor hozzák a csomagom?

A csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy! Normál esetben a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal. Ha tudnak, segítenek.

 

Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy nincs garantált délelőtti – délutáni, vagy konkrét időpontban kért kézbesítés. Akkor kérd a házhoz szállítást, ha biztos vagy benne hogy a megadott címen leszel. Ha nem tudod, épp hol leszel a kézbesítés napján, akkor inkább válassz más kézbesítési módot, például a Postapontokra történő szállítást, ahol a Neked megfelelő időpontban hozhatod el a megrendelt csomagod.

Mikor kapom meg a csomagomat?

Kártyás fizetés esetén csak akkor indítjuk útnak a csomagodat, ha a fizetés sikeres volt és ezt a PayPal vagy Otp Symple visszajelezte nekünk.

 

A feladott rendeléseket 2-4 munkanapon belül szállítjuk ki. Ha a termék valami miatt nincs készleten, vagy nem rendelhető akkor egyeztetünk veled.

 

Ha logisztikai okok miatt az általad megrendelt termék nem elérhető, akkor további egyeztetés végett
hívunk téged a megadott telefonszámon.

A bankkártyás fizetés biztonságos?

A bankkártya adataidat nem ismerjük és nem is tároljuk. Az itt megadott bankkártya adataidat egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk a bankfióknak.

 

Az internetes kártyás fizetés ma már olyan biztonságos, mintha egy boltban vásárolnál kártyával.

Ki hozza ki a csomagomat, mennyibe kerül a kiszállítás és mit tartalmaz?

Semmit sem szeretnénk takargatni, ezért tételesen összeszedtük, miből áll össze a kiszállítási költség:

  • Szállítási díj: 1.567 Ft + áfa (Tartalmazza az utánvétkezelést, a kártyás fizetési lehetőséget, a kétszeri kézbesítés lehetőségét, a törékeny áruhoz az erősített csomagolást, a túlméretes árukezelést és az online csomagkövetést.)
  • A szállítási díjban benne van a csomagolás, a csomagkövetési és kártyás fizetési lehetőség.

A csomagodat az MPL futárszolgálat viszi ki neked, de a szállítást kérheted Postapontra vagy a saját címedre is.

A kiszállítást megelőző napon az MPL értesít téged, a csomagodhoz tartozó küldeményazonosító pedig az email címedre fog érkezni (egy ehhez hasonló kód lesz az azonosító: PBWM144478272). Erre kattintva a Magyar Posta Küldemény Nyomkövetés oldalára kerülsz, itt tudsz tájékozódni a csomagod aktuális helyzetéről.

A megrendelésemről kapok ÁFA-s számlát?

Természetesen! A számlát elektronikus úton az e-mail címedre fogom elküldeni. Ha esetleg nem kapnád meg, csak küldj egy mailt és pótoljuk. Nagy ritkán előfordul, hogy elakad valahol az éterben.

Mit kell tudnom a postapontról?

A legérthetőbb érv mellette, hogy nem kell otthon várnod a csomagodat.
Mert országszerte 3000 átvételi ponton biztosítja neked a kényelmes és gondtalan csomagátvételt.
A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.

  • 51 Csomagautomata
  • 185 MOL PostaPont,
  • 273 Coop PostaPont
  • 2600 postai PostaPont

Bővebb infóért kattints ide!

Garancia

Mi az, amit mindenképpen tudnom kell a garanciáról?
Láthatóan sérült csomagot csak abban az esetben vegyél át a futártól, ha garanciális jegyzőkönyvet kérsz hozzá. Ha átveszed és utólag derül ki, hogy a csomagoláson belül a termék sérült és nincs meg ez a jegyzőkönyv, akkor sajnos nem tudjuk garanciában cserélni a szállítás közben megsérült terméket!
  • Ha használtad, beszerelted a terméket, akkor már tudsz élni az elállási jogoddal
  • A termék és annak eredeti csomagolása nem lehet sérült.
  • Utánvéttel nem tudjuk átvenni a visszaküldött csomagokat (ebben az esetben a visszaküldés költsége téged illet).
  • A termék árát a banki folyószámládra fogjuk utalni.
  • A visszaküldött terméket csak H-P 10:00-15:00 nyitvatartási időben tudunk átvenni
A webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Amennyiben az átvett árucikk hibás, kicseréljük, amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat, és fuvardíjat visszafizetjük. Az árucikk garanciális cseréjéhez a termékhez kapott számla ( ez mindig a rendelkezésedre áll, az E-számla fiókomból bármikor pótolható), valamint a beszerelő műhely által adott számla és szakvélemény szükséges. A megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Beszerelés előtt meg kell róla győződni, hogy a rendelt termék  megegyezik -e a cserélendő alkatrésszel. Láthatóan beszerelt, sérült csomagolású, szennyeződött alkatrészt nem áll módunkban cserélni. Cégünk az általa eladott termékekre 12 hónap jótállást vállal. A jótállási és szavatossági idő kezdete a számla dátuma, és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár. Autóalkatrész esetében a jótállási és szavatossági igény csak akkor érvényesíthető, amennyiben azt átlagos használati körülmények között üzemeltetik, valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat, továbbá a gyártó előírásait betartják. Jótállási és szavatossági igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő beszerelés igazolása. A jótállási igény elbírálását minden esetben az adott márka magyarországi képviseletének szakemberei végzik. A jótállási és szavatossági igény nem érvényesíthető:
  • helytelen tárolás miatti hibákra,
  • a jármű vagy tartozékainak hibája,
  • a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra,
  • nem a rendeltetés szerinti célra használt termékek meghibásodására,
  • baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,
  • versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
Az alábbi címen letölthető : http://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300151.kor
Van lehetőségem elállni a vásárlástól?

Természetesen van és fontos tudnod, hogy ezt nem kell megindokolnod. Egyszerűen azért, mert ehhez jogod van. Ebben az esetben a teljes vételárat megtérítjük neked (a visszaküldés költségét viszont nem tudjuk állni). Ha erre kerülne a sor, akkor írj nekünk egy e-mailt.

Hova küldhetem vissza a csomagot, ha erre lenne szükség?

A visszaküldési cím: 1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 (Panel ház alja autóalkatrész)

Nagyon fontos: H-P 10:00-15:00 vagyunk a címen. A visszaküldött csomagot csak ez időn belül tudjuk átvenni.
Ha nem ez időn belül hozzák, vissza fog menni hozzád a csomag.

 

A termék(ek) árát utalni fogjuk. Kérlek, hogy utánvéttel semmi esetben se küldj vissza csomagot, mert nem vesszük át. Meg kell győződnünk róla, hogy a termék sértetlen és nem lett beszerelve.

 

Természetesen személyesen is visszahozhatod hétfőtől péntekig 10:00 és 15: 00 között. (Előtte mindenképpen egyeztessünk, mert nem mindig vagyunk nyitva)

Mi a helyzet a sérült csomagolású termékekkel?

A termékeinket úgy csomagoljuk be, hogy ez ne történhessen meg, de azért előfordulhatnak véletlenek.

Láthatóan sérült csomagot csak abban az esetben vegyél át a futártól,  ha garanciális jegyzőkönyvet kérsz hozzá.

Ha átveszed és utólag derül ki, hogy a csomagoláson belül a termék sérült  és nincs meg ez a jegyzőkönyv, akkor  sajnos nem tudjuk garanciában cserélni a szállítás közben megsérült terméket!

Milyen esetben nem lehet cserélni a terméket?

Ha be lett építve, szerelés közben törted el, láthatóan sérült, illetve ha karcos állapotban vagy hiányosan szeretnéd visszaadni.

Ha még maradtak kérdeseid írj nekünk az alábbi email címre.

info@autoalkatreszwebaruhaz.com
(Az esetek 99%-ában legkésőbb a következő munkanapon válaszolni szoktunk.)

Úgy látom először jársz itt!

Van egy üdvözlőajándékunk :-)

Ennyi ideig tudod még átvenni.

Perc
Másodperc